Všeobecné obchodní podmínky
1. Všeobecná ustanovení
Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami vyhlášenými prodávajícím pro nákup na internetových stránkách www.k-matcha.cz. Tyto obchodní podmínky jsou pro obě strany (prodávajícího i kupujícího) závazné.
Prodávající: RealAd TM s.r.o., Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1, Česká republika
IČ: 26202328
2. Cena zboží a slevové kódy
Uvedené ceny jsou konečné, prodávající není plátcem DPH. Odesláním objednávky kupující akceptuje cenu, kterou prodávající stanovil. Pokud dojde ke změně ceny po odeslání objednávky, je prodávající povinen toto kupujícímu neprodleně sdělit, ten se poté může dobrovolně rozhodnout, zda novou cenu akceptuje či dojde ke zrušení objednávky. V jedné objednávce je vždy možné použít jen jeden slevový kód, slevy nelze sčítat.
3. Potvrzení a zrušení objednávky
Odesláním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře na stránkách je tato považována za závaznou. Kupující si na základě objednávky objednává zboží, jehož veškeré parametry jsou uvedeny na stránkách v detailu produktu.
4. Dodací podmínky a dodací lhůta
Zboží odesíláme do 2 pracovních dní od potvrzení objednávky nebo od připsání úhrady na náš účet, a to prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny dle výběru kupujícího. Doručení zpravidla trvá 2 - 5 pracovních dní, přičemž rychlost závisí na podmínkách dopravce.
5. Záruka
Na zboží se vztahuje zákonná lhůta záruky v délce 24 měsíců. Kupující má právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu a odstoupit od smlouvy. Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené a nepoužité zboží v původním obalu. Po přijetí zboží a jeho kontrole má prodávající právo odečíst si náklady spojené se zasláním zboží (poštovné a balné) a rozdíl poté vyplatí kupujícímu převodem na účet. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku či jeho nesprávným skladováním.
6. Reklamace
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem ČR. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu, a to písemně, e-mailem, či telefonicky.
7. Nevyzvednutí zásilky
Kupující je o odeslání zásilky informovaný e-mailem a nese dále odpovědnost za převzetí zásilky. Nebude-li zásilka kupujícím přijata či vyzvednuta, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu vzniklé škody ve výši poštovného a balného. Bude-li kupující požadovat opětovné poslání zásilky, bude mu účtováno poštovné a balné za nevyzvednutou zásilku a současně i za nově poslanou zásilku.
8. Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu uchovává a zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednaného zboží, komunikaci s kupujícím, popřípadě k reklamním účelům, pokud k tomu dal kupující předem souhlas.